ANTWOORD OP VEELGESTELDE VRAGEN
Installatie-instructies voor elk product zijn te vinden op twee plaatsen:
- Onder “Downloads” in de orderbevestiging die u van ons heeft ontvangen.
- Onder “Downloads” op Mijn account.
Als u bij de aankoop van het product geen account heeft aangemaakt, wordt uw bestelling na aankoop automatisch aan uw account gekoppeld.
Game: Alle games worden aan je persoonlijke game-account gekoppeld. Log in op het platform waarop de game is opgeslagen om opnieuw te installeren (bijv. Steam of Origin. Zie de installatie-instructies die zijn meegeleverd met de volgorde van het platform dat door je game wordt gebruikt).
Microsoft-producten:
Het product is gekoppeld aan uw Microsoft-account.
Maak verbinding met een van de volgende links om uw product opnieuw te installeren:
– https://account.microsoft.com/services/
– https://account.microsoft.com/billing/orders/
Andere producten / Ik kan mijn geregistreerde product nergens vinden:
Neem contact met ons op en wij helpen u verder.
Al onze producten worden digitaal aangeleverd in de vorm van een productsleutel voor de game of software. De meeste productsleutels worden automatisch per e-mail verzonden wanneer de betaling is uitgevoerd. Controleer ook de map Spam, in sommige gevallen kan het daar eindigen.
Optioneel kan de code worden gedownload via “Mijn account”. Als u tijdens uw aankoop geen account heeft aangemaakt, wordt de bestelling automatisch aan het account toegevoegd wanneer u een account aanmaakt.
Hoe de code te vinden:
- Ga naar “Mijn account” door in de rechterbovenhoek van de webpagina te klikken op: “Hallo, [uw naam]”.
- Druk op “Bestellingen“. Zoek de juiste Order ID en druk op “TONEN” helemaal rechts onder het kopje “ACTIES”.
- Onder het totaalbedrag op de bestelpagina vindt u de productsleutels voor elk product dat u heeft gekocht.
ALS U DE PRODUCTSLEUTEL NIET KUNT VINDEN:
Als de productsleutel niet op de bestelpagina staat, wordt deze binnen één uur na aankoop automatisch naar u gemaild (maandag t / m zondag 10:00 uur tot 23:00 uur).
Als u de productsleutel na twee uur nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
Microsoft Office:
Foutmelding: De productsleutel is het maximale aantal keren geactiveerd (foutmelding na installatie)
Zorg ervoor dat u eerst de installatie-instructies zorgvuldig leest. Als dat het probleem nog steeds niet oplost, neem contact op.
Foutmelding: de productsleutel is al gebruikt (foutmelding op https://setup.office.com vóór installatie)
Microsoft Windows:
Foutmelding: productsleutel werkt niet
- Heeft u gecontroleerd of u de juiste versie van Windows heeft gekocht? U kunt Windows 10 Pro bijvoorbeeld niet activeren met een Home-toets. Vervolgens moet u Windows opnieuw installeren. Installeer in dat geval Windows opnieuw.
- Raadpleeg de informatie hier voor het upgraden van Windows 10 Home naar Pro of het activeren van Home N / Pro N:
– Upgrade van Windows 10 Home naar Pro
– Windows 10 Home N & Pro N-informatie
Foutmelding: de productsleutel is al gebruikt:
Alle andere producten:
Foutmelding: de productsleutel is al gebruikt:
Zorg ervoor dat u eerst de installatie-instructies leest. Als dit het probleem nog steeds niet oplost, neem dan contact met ons op.
Foutmelding: de productsleutel is ongeldig of een ander soortgelijk foutbericht:
- Heeft u de activeringsprocedure correct gevolgd? Zie de installatie-instructies bovenaan deze pagina.
- Heeft u gecontroleerd of het product dat u heeft gekocht, is geactiveerd op het juiste apparaat, de juiste console of het juiste platform? (bijv. pc of Mac? Steam of Origin? Xbox, PS4 of Nintendo?)
- Zoek de items die u zoekt. Gebruik het zoekvak bovenaan in het midden of zoek naar producten binnen de categorie. Elk product heeft zijn eigen productinformatiepagina met productinformatie.
- Plaats de artikelen in de winkelwagen. Gebruik de knop Kopen op de productinformatiepagina om het product daar toe te voegen. Rechtsboven heb je een knop om ze te bekijken. Er zijn geen verzendkosten voor een ander elektronisch product. U kunt ook artikelen uit de winkelwagen verwijderen.
- Ga naar de kassier. Zodra u de artikelen in de winkelwagen heeft geplaatst en klaar bent om de bestellingen te verzenden, selecteert u Aan de rechterkant Doorgaan naar afrekenen. Druk vervolgens op “Bestelling verzenden” om door te gaan met betalen.